^Back To Top
Раздзел 1. Арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне выхаваўчай работы
№ |
Назва мерапрыемстваў |
Тэрміны выканання |
Адказны/ выканаўцы |
Ўдзельнікі ўзаемадзеяння |
|
1.1 Ідэалагічнае выхаванне |
|||||
1 |
Удзел у раённых грамадска-палітычных акцыях, адзіных днях інфармавання |
Штомесяц |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары |
|
2 |
Правядзенне сходу вучняў 1 курсу «Жыццё і традыцыі каледжа» |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб |
|
4 |
Правядзенне ўрачыстай лінейкі, прысвечанай Дню ведаў «У будучыню разам з намі!» |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР |
Педагог-арганізатар |
|
5 |
Правядзенне агульнаколеджавыхлінеяк |
Штомесяц |
Нам. дырэктара па ВР |
Педагог-арганізатар |
|
6 |
Правядзенне ва ўстановах адукацыі штотыднёвых інфармацыйных гадзін для навучэнцаў з удзелам прадстаўнікоў органаў дзяржаўнага кіравання, інфармацыйна-прапагандысцкіх і лектарскіх груп |
Штотыдзень (па асобным плане) |
Намеснік. дырэктара па ВР |
Куратары |
|
7 |
Правядзенне мерапрыемстваў інфармацыйна-адукацыйнага праекта «Школа Актыўнага Грамадзяніна» |
Штомесяц |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары |
|
8 |
Правядзенне квэста «Што я ведаю пра Канстытуцыю?» |
Сакавік |
Педагог-арганізатар |
Куратары, майстры п/аб |
|
9 |
Правядзенне квэста «Дзяржаўная сімволіка РБ» |
Май |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
10 |
Арганізацыя і правядзенне дэкады грамадска значных спраў да Дня Незалежнасці Рэспублікі Беларусь «Захоўваем мінулае, цэнім сучаснасць, будуем будучыню!» |
Чэрвень |
Зам. дырэктара па ВР |
Куратары, сакратар ПА ГА «БРСМ» |
|
1.2 Грамадзянскае і патрыятычнае выхаванне |
|||||
1 |
Правядзенне мерапрыемстваў па святкаванні Дня народнага адзінства (па асобнаму плану) |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, педагогі дабадукацыі, куратары, майстры в/аб |
|
2 |
Добраўпарадкаванне і ўтрыманне ў належным стане воінскага пахавання, замацаванага за каледжам |
Штомесяц |
Сакратар ПА ГА «БРСМ» |
Выхавальнікі, навучэнцы |
|
3 |
Удзел у рэалізацыі мерапрыемстваў рэспубліканскай патрыятычнай акцыі «Жыву ў Беларусі i тым ганаруся» |
Верасень-кастрычнік |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, навучэнцы |
|
4 |
Правядзенне экскурсій па гістарычных месцах Аршаншчыны, «Памятныя месцы нашага горада», «Іх імёнамі названыя вуліцы» |
Верасень-кастрычнік |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
5 |
Правядзенне канцэртнай праграмы «З любоўю да абранай прафесіі», прысвечанай Дню работнікаў перапрацоўчай прамысловасці |
Лістапад |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, куратары, майстры в/аб |
|
6 |
Правядзенне дэбат-клуба «Грамадзянскасць і патрыятызм у тваім разуменні» |
Снежань |
Педагог-арганізатар |
Куратары, сакратар ПА ГА «БРСМ», вучні |
|
7 |
Правядзенне святочнага канцэрта, прысвечанага Дню абаронцы Айчыны «Гонар і доблесць» |
Люты |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, педагогі дабадукацыі, навучэнцы |
|
8 |
Фарміраванне грамадзянскай сталасці і гатоўнасці да службы ва Узброеных сілах Рэспублікі Беларусь:удзел у правядзенні рэспубліканскіх патрыятычных акцый «Да абароны Айчыны гатовы!», «Служым Беларусі!»; правядзенне экскурсій у воінскія часткі; сустрэчы з ветэранамі Узброеных Сіл, воінамі-інтэрнацыяналістамі, ваеннаслужачымі ўзброеных сіл Рэспублікі Беларусь, правядзенне ўрокаў мужнасці;удзел навучэнскай моладзі ў мітынгах (мітынгах-рэквіемах), прымеркаваных да важных гістарычных і памятных дат у гісторыі Узброеных Сіл; правядзенне месячніка ваенна-патрыятычнай працы;удзел у правядзенні рэспубліканскай дэкады «Афганістан у лёсах нашых землякоў» |
Люты
Люты, сакавік Люты
Люты, май
Люты
Люты |
Нам. дырэктара па ВР
|
Куратары, майстры в/аб, педагог-арганізатар, сакратар ПА ГА «БРСМ», вучні |
|
9 |
Правядзенне святочнага канцэрта, прысвечанага 8 сакавіка «Вам, нашы любімыя» |
Сакавік |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, педагогі дабадукацыі, навучэнцы |
|
10 |
Правядзенне конкурсу медыя-праектаў «Я вырас тут і край мне гэты дарагі» |
Сакавік |
Педагог-арганізатар |
Куратары, майстры в/аб, педагогі дабадукацыі |
|
11 |
Удзел у мерапрыемствах, накіраваных на фарміраванне патрыятызму: рэспубліканскай акцыі «Беларусь памятае»;рэспубліканскай патрыятычнай акцыі «Іх подзвіг у памяці нашчадкаў захаваем»; рэспубліканскага грамадзянска-патрыятычнага праекта «Збяры Беларусь у сваім сэрцы» |
Красавік-май Май |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, педагог-арганізатар, сакратар ПА ГА «БРСМ», вучні |
|
12 |
Правядзенне адкрытага дыялогу «Жыць годна. Як вы гэта разумееце?» |
Красавік |
Педагог-арганізатар |
Куратары, сакратар ПА ГА «БРСМ», вучні |
|
13 |
Правядзенне дэкады грамадзянска-патрыятычных спраў «Мы ў памяці захоўваем герояў імёны» |
Май |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, куратары, навучэнцы |
|
14 |
Урачыстае мерапрыемства, прысвечанае Дню Перамогі «Дарогамі памяці» |
Май |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, куратары, навучэнцы |
|
15 |
Удзел у рэспубліканскім культурна-патрыятычным кінамарафоне «Глядзі і помні» |
Штомесяц |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, сакратар ПА ГА «БРСМ», куратары |
|
16 |
Правядзенне тэматычнай выставы «Незалежная і квітнеючая Беларусь. Мы зрабілі гэта разам» |
Штомесяц |
Бібліятэкар |
Куратары, майстры в/аб |
|
1.3 Выхаванне ў вобласці інфармацыйнай культуры |
|||||
1 |
Развіццё інфармацыйнай прасторы ўстановы адукацыі, у тым ліку праз размяшчэнне актуальнай інфармацыі на афіцыйных вэб-сайтах і старонках каледжа ў сацыяльных сетках і месенджэрах, інфармацыйных стэндах і іншых пляцоўках |
Штотыдзень |
Педагог-арганізатар |
, Сакратар ПА ГА «БРСМ», выкладчыкі інфарматыкі |
|
2 |
Правядзенне дыспутаў: - «Моладзь і інтэрнэт: формула адказнасці», - «Інтэрнэт – тэрыторыя адказнасці». |
Лістапад Красавік |
Педагог-арганізатар |
Педагог-арганізатар, сакратар ПА ГА «БРСМ», куратары |
|
3 |
Правядзенне мерапрыемстваў па навучанні навыкам бяспечных паводзін у Інтэрнэт–прасторы і мінімізацыі рызык, звязаных з прычыненнем інфармацыяй шкоды здароўю, нармальнаму фізічнаму, інтэлектуальнаму, псіхічнаму, духоўнаму і сацыяльнаму развіццю вучняў: - гутарка «Віртуальнасць ці рэальнасць»; - заняткі па навучанню навыкам бяспечных паводзін у сетцы Інтэрнэт, азнаямленню з адказнасцю за парушэнне патрабаванняў заканадаўства ў вобласці інфармацыйнай і медыйнай прасторы, у тым ліку з удзелам супрацоўнікаў МУС; - круглы стол па абмеркаванню праблем бяспекі ў Інтэрнэце, фарміравання самакантролю за сваіміпаводзінамі ў сетцыІнтэрнэт «Рэпосты і лайкі. Дзеянні віртуальныя, адказнасць рэальная»; - кансультаванне законных прадстаўнікоў па пытаннях бяспечныхпаводзін непаўналетніх уінфармацыйнай і медыйнай прасторы, адказнасці за парушэнне патрабаванняў заканадаўства. |
Лістапад Штомесяц
Сакавік
Штомесяц |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, сакратар ПА ГА «БРСМ», выкладчыкі інфарматыкі, куратары, выхавальнікі, спецыялісты СППС |
|
4 |
Інфармацыйныя гадзіны: - «Мы ў сацсетках: бяспека і адказнасць»; - «Бяспечны інтэрнэт» |
Лістапад Сакавік |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, спецыялісты СППС, куратары |
|
5 |
Арганізацыя працы «Тэлебачаннекаледжа», выпуск рэпартажаў |
Штомесяц |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, навучэнцы |
|
6 |
Арганізацыя падпіскі беларускіх выданняў, сац. значнай літаратуры |
Снежань, чэрвень |
Бібліятэкар |
Куратары, майстры в/аб |
|
1.4 Духоўна-маральнае выхаванне |
|||||
1 |
. Правядзенне дабрачынных акцый «Падзяліся сваім цяплом», «Добрае сэрца», «Цуды на Каляды», «Клопат», «Ветэран», «Абеліск» |
Верасень, снежань-студзень, люты, май |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, сакратар ПА ГА «БРСМ», вучні |
|
2 |
Правядзенне акцыі «Мы выбіраем дапамогу пажылым людзям» (аказанне дапамогі адзінокім і адзінока пражываючым грамадзянам, ветэранам вайны і працы) |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР |
Майстры в/аб, куратары, навучэнцы |
|
3 |
Правядзенне акцыі «У школу з добрым сэрцам!» |
Верасень |
Сакратар ПА ГА «БРСМ» |
Майстры в/аб, куратары, навучэнцы |
|
4 |
Удзел у дабрачынным марафоне «3D» |
Верасень |
Сакратар ПА ГА «БРСМ» |
Майстры в/аб, куратары, навучэнцы |
|
5 |
Конкурс відэа-ролікаў на тэму «Сяброўства – гэта не праца!» |
Кастрычнік |
Педагог-арганізатар |
Куратары, майстры в/аб |
|
6 |
Удзел вучняў-валанцёраў у Тыдні міласэрнасці да Міжнароднага дня пажылых людзей. |
Кастрычнік |
Нам. дырэктара па ВР, |
Сакратар ПА ГА «БРСМ», вучні |
|
7 |
Круглы стол «Духоўныя каштоўнасці ў культуры сучаснай моладзі» |
Снежань |
Педагог-арганізатар |
Куратары, майстры в/аб |
|
8 |
Тэст «Ці канфліктная Вы асоба?» |
Студзень |
Выхавацелі |
Педагог-псіхолаг, навучэнцы |
|
9 |
Гадзіна зносін «Хрысціянскія каштоўнасці як аснова ўстойлівай сям'і» |
Студзень |
Педагог-арганізатар |
Куратары, майстры в/аб |
|
10 |
Гадзінаінфармацыі «Як утаймаваць свой гнеў?» |
Красавік |
Выхавальнікі |
Спецыялісты СППС, навучэнцы |
|
11 |
Занятак з элементамі трэнінгу «Канфлікт. Рашэнне канфліктаў» |
Май |
Выхавальнікі |
Спецыялісты СППС, навучэнцы |
|
|
1.5 Полікультурнаевыхаванне |
||||
1 |
Развіццё міжнароднага супрацоўніцтва паміж установамі адукацыі Рэспублікі Беларусь і замежных краін шляхам абмену вопытам у сферы навучання і выхавання, арганізацыі даследчай дзейнасці:арганізацыя і правядзенне вечароў інтэрнацыянальнай дружбы, міжнародных дзіцячых самітаў, конкурсаў, выставаў і інш. |
Па асобным плане |
Намеснік. дырэктара па ВПР |
Нам. дырэктара па ВР, ВР |
|
2 |
Дыялогавая пляцоўка «Розныя людзі адной краіны» |
Верасень |
Старшыня прафкама навучэнцаў |
Куратары, навучэнцы |
|
3 |
Правядзенне мерапрыемства «Вячоркi«Традыцыііабрады беларускай кухні» |
Студзень |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
4 |
Тыдзень, прысвечаныяднаннюнародаў Беларусі і Расіі «Беларусь і Расея-адзіныя!» |
Красавік |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, бібліятэкар, куратары |
|
|
1.6 Экалагічнае выхаванне |
||||
1 |
Арганізацыя і правядзенне мерапрыемства «Дзень без аўтамабіля» |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
2 |
Удзел у рэспубліканскім конкурсе праектаў па эканоміі і беражлівасці «Энергамарафон» |
Кастрычнік-лістапад |
Педагог-арганізатар |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
3 |
Правядзенне інфармацыйнай гадзіны «Самы вялікі ўрок у свеце» |
Лістапад |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, навучэнцы |
|
4 |
Правядзенне круглага стала «Чырвоная кніга Рэспублікі Беларусь» |
Снежань |
Бібліятэкар |
Куратары, навучэнцы |
|
5 |
Арганізацыя і правядзенне санітарных дзён і азеляненне інтэрната |
Штотыдзень |
Нам. дырэктара па ВР, |
Выхавальнікі, навучэнцы |
|
6 |
Арганізацыя работы валанцёрскіх атрадаў па ўборцы тэрыторыі каледжа і памятнага знака падпольшчыкам, расстраляным у гады Вялікай Айчыннай вайны |
Верасень, снежань, люты,май |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
7 |
Удзел у міжнароднай акцыі «Гадзіна Зямлі» |
Сакавік |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
8 |
Выхаванне беражлівых адносінаўда прыродных аб'ектаў, лясногафонду краіны: - удзел у рэспубліканскай добраахвотнай акцыі «Тыдзень лесу» |
Красавік |
Педагог-арганізатар |
, Сакратар ПА ГА «БРСМ», куратары, выхавацелі |
|
9 |
Правядзенне конкурсу плакатаў «Памяць аб Чарнобыльскай трагедыі» |
Красавік |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, сакратар п/а ГА «БРСМ» |
|
10 |
Удзел у рэспубліканскім конкурсе «Моладзь за чысціню гарадоў і вёсак» |
Красавік-май |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, сакратар ПА ГА «БРСМ» |
|
11 |
Арганізацыя і правядзенне валанцёрскай акцыі па збору макулатуры «Захаваем лес» |
Красавік |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
12 |
Удзел у моладзевай працоўнай акцыі ГА «БРСМ» «Маладосць. Традыцыі. Будучыня» |
Красавік |
Нам. дырэктара па ВР, |
Сакратар ПА ГА «БРСМ» |
|
13 |
Арганізацыя другаснай занятасці вучняў у летне-восеньскі перыяд часу (арганізацыя студатрадаў, будаўнічых брыгад) |
Чэрвень-кастрычнік |
Нам. дырэктара па ВР |
Сакратар ПА ГА «БРСМ» |
|
14 |
Павядзеннеакцыі падобраўпарадкаванні тэрыторыі, прылеглай да інтэрната «Па суседству мы жывём». |
Кастрычнік, красавік |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната |
|
|
1.7 Выхаванне культуры бяспечнай жыццядзейнасці і здаровага ладу жыцця |
||||
1 |
Арганізацыя лекцыйнай работы па ЗЛЖ |
Штомесяц (па асобным плане) |
Намеснік. дырэктара па ВР, |
Педагог сацыяльны, фельчар |
|
2 |
Арганізацыя і правядзенне Дзён здароўя |
2 разы ў месяц |
Нам. дырэктара па ВР |
Выкладчыкі фізвыхавання, фельчар, навучэнцы |
|
3 |
Правядзенне месячніка планавага медагляду |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР |
Фельчар, майстры в/аб |
|
4 |
Афармленне і абнаўленне «Куткоў здароўя» укаледжы і інтэрнаце |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР |
Фельчар |
|
5 |
Правядзенне турніраў сярод навучэнцаў каледжа па гульнявых відах спорту |
Па асобным плане |
Намеснік. дырэктара па ВР |
Выкладчыкі фізвыхавання, навучэнцы |
|
6 |
Правядзенне інфармацыйна-адукацыйнай акцыі «Стоп нікатыну!» |
Лістапад |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, педагог сацыяльны |
|
7 |
Акцыя «Моладзь супраць Сніду!» |
Снежань |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, педагог сацыяльны |
|
8 |
Правядзенне дэкады антыалкагольнай прапаганды «Алкаголь – падступны вораг» |
Люты |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, педагог сацыяльны |
|
9 |
Правядзенне тыдня антыалкагольнай і антытытунёвай прапаганды «Дарога ў нікуды» |
Сакавік |
Нам. дырэктара па ВР |
Педагог-арганізатар, фельчар, спецыялісты СППС |
|
10 |
флэш-моб «Зялёнае святло здароўя, спорту, прыгажосці» |
Красавік |
Педагог-арганізатар |
Выкладчыкі фізвыхавання |
|
11 |
Віктарына «Піраміда здаровага харчавання» |
Красавік |
Фельчар |
Куратары |
|
12 |
Правядзенне тыдня «Беларусь супраць тытуню» (у рамках рэспубліканскай акцыі) |
Май |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, фельчар, спецыялісты СППС |
|
13 |
Удзел у раённым турысцкім злёце навучэнцаў |
Чэрвень |
Зам. дырэктара па ВР |
Выкладчыкі фізвыхавання, навучэнцы |
|
14 |
Правядзенне турысцкага злёту сярод навучэнцаў каледжа«Па месцах баявой славы» |
Чэрвень |
Зам. дырэктара па ВР |
Выкладчыкі фізвыхавання, навучэнцы |
|
15 |
Правядзенне мерапрыемстваў, накіраваных на фарміраванне антынаркатычнага бар'ера, прафілактыкіўжывання псіхаактыўных рэчываў: - правядзенне штогадовага псіхасацыяльнага анкетавання;
- размяшчэнне інфармацыі аб наступствах ужывання псіхаактыўных рэчываў на стэндах, сайце каледжа |
Верасень-кастрычнік Па меры абнаўлення |
Нам. дырэктара па ВР |
Фельчар каледжа, СППС, куратары |
|
|
1.8 Выхаванне культуры самапазнання і самарэгуляцыі асобы |
||||
1 |
Месячнік адаптацыі. Дыягностыка асобасных асаблівасцяў навучэнцаў, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў |
Верасень |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі |
|
2 |
Псіхадыягнастычныядаследаванні па выяўленні суіцыдальных паводзін у непаўналетніх. Другі этап дыягнастычных даследаванняў вучняў, у якіх па выніках першаснага абследавання выяўлены прыкметы сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічны дэзадаптацыі і дэвіяцыі (па неабходнасці) |
Верасень
Верасень- кастрычнік |
Педагог-псіхолаг Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі |
|
3 |
Выстава творчых работ вучняў з тэматычнай накіраванасцю «Я люблю цябе, жыццё!» |
Верасень |
Педагог-арганізатар |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, навучэнцы |
|
4 |
Тыдзень, прысвечаныкаштоўнасці жыцця «Яківыдатны гэты свет»: занятак з элементамі трэнінгу «Жыццёвыя каштоўнасці» |
Верасень |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, навучэнцы |
|
5 |
Месячнік прафілактыкі і папярэджання крызісных станаў падлеткаў: - аўкцыён матыватар: «Жыць здорава!»; - псіхалагічны практыкум «Аб самарэгуляцыі. Практычныя навыкі самарэгуляцыі» (навучэнцы 1 курса) |
Верасень - кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, навучэнцы |
|
6 |
Карэкцыйнызанятак з навучэнцамі групы № 22 «Дазвол міжасобасных канфліктаў» |
Верасень |
Педагог-псіхолаг |
Куратар, майстры в/аб, навучэнцы |
|
7 |
Размяшчэнне на інфармацыйных стэндах і афіцыйным сайце ўстановы адукацыі нумароў «Тэлефонаў даверу», «Гарачых ліній», адрасоў і нумароў тэлефонаў дзяржаўных антыкрызісных і псіхатэрапеўчыхцэнтраў, цэнтраў дружалюбнага стаўлення да падлеткаў |
Верасень |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі |
|
8 |
Кансультаванне вучняў па індывідуальных праблемах(унутрыасобасныяпраблемы, страхі, міжасобасныя адносіны), па сямейных праблемах(унутрыасобасныяпраблемы, страхі, міжасобасныя адносіны), па сямейных праблемах: - «Прыёмы зняцця псіхалагічнага напружання»; - «Стрэс. Развіццё стрэсаўстойлівасці» |
Верасень |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі |
|
9 |
Трэнінгавы модуль «Адаптацыя» для навучэнцаў першага курса: «Маё Я ў асабістым жыцці», «Я і іншыя», «Патрэбы і сацыяльныя ролі» |
Кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, навучэнцы |
|
10 |
Правядзенне прэвентыўных мерапрыемстваў ва ўмовах інтэрната, аказанне сацыяльна-педагагічнай падтрымкі і псіхалагічнай дапамогі навучэнцам, якія пражываюць у інтэрнаце: «Дзесяць запаведзяў здароўя» |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, навучэнцы |
|
11 |
Карэкцыйная работа з навучэнцамі дзецьмі-сіротамі і дзецьмі, якія засталіся без апекі бацькоў «Паспяховая сацыялізацыя» |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, навучэнцы |
|
12 |
Аказанне псіхолага-педагагічнай дапамогі навучэнцам, якія пражываюць у інтэрнаце «Псіхалагічная гасцёўня «Я ўчора, сёння, заўтра» |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, навучэнцы |
|
13 |
Удзел і правядзенне конкурсаў, алімпіяд і іншых мерапрыемстваў, накіраваных на развіццё пазнавальнай актыўнасці дзяцей і моладзі, выяўленне адораных навучэнцаў, у тым ліку:рэспубліканскага конкурсу «ТехноЕлка»;рэспубліканскага агляду інавацыйнайі тэхнічнай творчасці навучэнцаў і работнікаў устаноў адукацыі;рэспубліканскага злёту вынаходнікаў і рацыяналізатараў – навучэнцаў і работнікаў устаноў адукацыі;тэматычных і персанальных выстаў навучэнцаў і работнікаў устаноў адукацыі |
Лістапада Люты
Люты
Люты, май |
Намеснікі дырэктара па ВПР |
Выкладчыкі інфарматыкі, куратары |
|
14 |
Псіхолага-педагагічны практыкум (з элементамі трэнінгу) «Агрэсія пад кантролем» |
Люты |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
15 |
Мерапрыемства па прафілактыцы суіцыдальных паводзін для навучэнцаў першага курса «Жыццё - як каштоўнасць» |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
16 |
Адкрыты дыялог «Асноўныя ўмовы канструктыўныхзносін» |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
17 |
Занятак з элементамі трэнінгу «Камунікацыя – гэта...» з навучэнцамі 1 курса |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
18 |
Эстафета меркаванняў «Бесканфліктныяпаводзіны – аснова здаровага грамадства» |
Красавік |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
19 |
Сітуатыўная гульня «Працаўладкаванне» |
Май |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
20 |
Занятак з элементамі трэнінгу «Наперадзе дарога - гэта наша жыццё» |
Чэрвень |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
21 |
Групавыя заняткі з навучэнцамі, якія пражываюць у інтэрнаце «Самаацэнка, самапрыняцце, самавыхаванне» |
Чэрвень |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, навучэнцы |
|
22 |
Правядзенне заняткаў «Школы маладога лідара» |
1 раз у месяц |
Педагог-арганізатар |
, Сакратар ПА ГА «БРСМ», старшыня прафсаюза навучэнцаў |
|
|
1.9 Прававое выхаванне і прафілактыка супрацьпраўных паводзін |
||||
1 |
Тыдзень прававых ведаў |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
2 |
Гадзіна зносін «Мы ў адказе за свае ўчынкі» |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, выхавацелі, педагог-псіхолаг |
|
3 |
Знаёмства навучэнцаў з прававым сайтамwww.mir.pravo.by, POMOGUT.BY. |
Верасень-кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, выхавацелі, педагог-псіхолаг |
|
4 |
Тэматычныя кансультацыі для вучняў, педагогаў ібацькоў па растлумачэнню дзяржаўнай палітыкі ў сферы процідзеяння гандлю людзьмі, распаўсюджвання прастытуцыі, дзіцячай парнаграфіі, у тым ліку праз Інтэрнэт, крымінальнай адказнасці. |
Верасень-снежань |
Намеснік дырэктара па ВР |
Майстры в/аб, куратары, выкладчыкі, выхавальнікі, спецыялісты СППС |
|
5 |
Інтэрактыўнызанятак «Інтэрнэт без бед» |
Кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
|
6 |
Тыдзень бяспекі ў сетцыІнтэрнэт |
Кастрычнік |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
|
7 |
Групавызанятак «Я і мае правы» |
Лістапад |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб |
|
8 |
Тыдзень прафілактыкі гвалту ў сям'і, булінга; |
Лістапад |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
|
9 |
Занятак з элементамі трэнінгу «Дай савет» Асветніцкізанятак з навучэнцамі 1 курса: «Няма гвалту і жорсткасці ў нашымжыцці». |
Лістапад |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
|
10 |
Анкетаванне «Ці ведаеш ты закон?» |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, спецыялісты СППС, выхавальнікі |
|
11 |
Тыдзень прафілактыкі правапарушэнняў |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Інспектар ІСН, педагог-псіхолаг, майстры в/аб, куратары |
|
13 |
Прававая квэст-гульня па прафілактыцы правапарушэнняў і злачынстваў |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
|
14 |
Групавая кансультацыя «Прававы лікбез: Я ў адказе за свае ўчынкі» (Тлумачэнне КК РБ, Каап РБ) |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, |
|
15 |
Прагляд і абмеркаванне фільма «Працоўнае рабства» |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, выхавацелі, педагог-псіхолаг |
|
16 |
Гадзінаінфармацыі «Буквартваіх правоў» |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Педагог-арганізатар, педагог-псіхолаг, куратары, выхавацелі |
|
17 |
Гутарка з удзелам работнікаў праваахоўных органаў «Закон і ты» |
Студзень |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг, куратары |
|
18 |
Гутарка «Глабальная сетка Інтэрнэт» |
Красавік |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
|
19 |
Дзелавая гульня «Мы і закон» |
Чэрвень |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг, куратары |
|
20 |
Размяшчэнне на сайце інфармацыі па прафілактыцы супрацьпраўных паводзін у сферы інфармацыйных тэхналогій (булінгу, тролінгу, кібербулінгу, мобінгу, фішынгу, вішынгу), у тым ліку знаёмства з заканадаўствам па гэтым пытанні |
Штомесяц |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
|
22 |
Гутаркі з удзелам участковага інспектара інспекцыі па справах непаўналетніх, лекара УАЗ ОЦП |
Штомесяц |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг |
|
|
1.10 Сямейнае і гендэрнае выхаванне |
||||
1 |
. Арганізацыя працы «Бацькоўскага ўніверсітэта» |
Штомесяц |
Намеснік дырэктара па ВР |
Куратары, выхавальнікі, спецыялісты СППС |
|
2 |
Абнаўленне старонкі «Бацькам» на сайце каледжа |
Штомесяц |
Нам. дырэктара па ВР, |
Выкладчык інфарматыкі, спецыялісты СППС |
|
3 |
Правядзенне мерапрыемстваў, прымеркаваных: - да Дня маці; - да Дня абаронцы Айчыны; - да Дня жанчын; - да Дня сям'і «Мая ідэальная сям'я»; - Дня абароны дзяцей |
Кастрычнік Люты Сакавік Май Чэрвень |
Зам. дырэктара па ВР |
Куратары груп, майстры п/аб, выхавальнікі, СППС, педагог-арганізатар, навучэнцы, бацькі |
|
4 |
Правядзенне мерапрыемстваў з бацькамі і іншымі законнымі прадстаўнікамі навучэнцаў: - бацькоўская канферэнцыя «Прафілактыка дэвіянтных паводзін вучняў»; - бацькоўскія сходы ў навучальных групах па растлумачэнню нормаў адміністрацыйнага і крымінальнага заканадаўства ў дачыненні да дзяцей і бацькоў |
Кастрычнік
Красавік |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі, СППС, педагог-арганізатар, бацькі |
|
5 |
Анкета «Гвалт над дзецьмі» |
Сакавік |
Выхавацелі |
Педагог-псіхолаг, навучэнцы |
|
6 |
Дыскусія «Сямейныя правы і абавязкі» |
Красавік |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры груп |
|
7 |
Круглы стол «Аснова сямейнага жыцця» да Дня сям'і |
Май |
Бібліятэкар |
Выхавальнікі |
|
8 |
Правядзенне мерапрыемстваў да Дня сям'і: - адкрыты дыялог «Сямейнае няшчасце»; - конкурс творчых работ «Калыскамайго дзяцінства» |
Май |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, выхавальнікі |
|
1.11 Эканамічнае, працоўнае і прафесійнае выхаванне |
|||||
1 |
Удзел у рэспубліканскім маладзёжным конкурсе «100 ідэй для Беларусі» |
Верасень-кастрычнік |
Педагог-арганізатар |
, Сакратар ПА ГА «БРСМ», куратары |
|
2 |
Правядзенне мерапрыемстваў, закліканых забяспечыць рашэнне асноўных задач у галіне прафесійнага самавызначэння навучэнцаў і выхавання канкурэнтаздольнага спецыяліста: - «Прафесійных субот», дзён прафарыентацыі, дзён прафесіі; - дзён адкрытых дзвярэй; - «Кірмашу прафесій»; - сустрэч з паспяховымі прадстаўнікамі прафесіі, экскурсій на прадпрыемствы: ААТ «Савушкін-Орша», ААТ «Аршанскі мясакансервавы камбінат», ДПУП «ОршаСырЗавод» |
Па асобным плане Красавік Студзень Верасень-кастрычнік |
Нам. дырэктара па ВПР |
Кіраўнік практыкі, майстры в/аб, навучэнцы |
|
3 |
Развіццё інфармацыйнага забеспячэння прафесійнай арыентацыі навучэнцаў: - асвятленне пытанняў прафарыентацыі ў СМІ; сеткі Інтэрнэт (друкаванае выданне, тэлебачанне, радыё); выкарыстанне магчымасцяў вэб-сайта ўстановы адукацыі для правядзення работы па прафесійнайасвеце; - падрыхтоўка і распаўсюд інфармацыйных матэрыялаў (постэраў-матыватараў, флаераў, бюлетэняў, брашур) аб прафесіях, адукацыйных паслугах каледжа. |
Красавік-май Сакавік-чэрвень Штомесяц
Люты-чэрвень |
Зам. дырэктара па ВПР |
Сакратар прыёмнай камісіі |
|
4 |
Правядзенне мерапрыемстваў, накіраваных на навучанне навучэнцаў тэхналогіі пошуку працы, эфектыўнай самапрэзентацыі і падрыхтоўкада выхаду на рынак працы: - удзел у тыдні прафесійнай адукацыі «Тваяпрафесійнаяадукацыя» |
Верасень-кастрычнік |
Нам. дырэктара па ВПР |
Кіраўнік практыкі, майстры в/аб, навучэнцы |
|
5 |
Прыцягненне навучэнцаў да ўдзелу ў рэспубліканскім месячніку, суботніках, іншых мерапрыемствах па добраўпарадкаванні і азеляненні тэрыторый, прылеглых да ўстаноў адукацыі, населеных пунктаў, прыродных і культурна-гістарычных аб'ектаў |
Кастрычнік, красавік |
Намеснікі дырэктара |
Куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
6 |
Правядзенне конкурсаў прафесійнага майстэрства сярод рабочых, спецыялістаў і навучэнцаў, у тым ліку: - конкурс прафесійнага майстэрства «Лепшы па прафесіі» па кваліфікацыі «Машыніст халадзільных установак»; - конкурс прафесійнага майстэрства «Лепшы па прафесіі» па кваліфікацыі «Абвальшчык, жылоўшчык» |
Кастрычнік
Красавік |
Нам. дырэктара па КІРАЎНІЦТВАМ |
Кіраўнік практыкі, майстры в/аб, навучэнцы |
|
7 |
Правядзенне тэматычных, творчых вечароў, сустрэч з ветэранамі працы, перадавікамі вытворчасці |
Кастрычнік, лістапад, люты, май |
Нам. дырэктара па ВР |
Педагог-арганізатар, куратары, майстры в/аб |
|
8 |
Правядзенне канцэртнай праграмы «З любоўю да абранай прафесіі», прысвечанайДню работнікаў перапрацоўчай прамысловасці |
Лістапад |
Нам. дырэктара па ВР |
Педагог-арганізатар, куратары, майстры в/аб, навучэнцы |
|
9 |
Правядзенне квэста «Фінансавая пісьменнасць – надзейны падмурак поспеху» |
Снежань |
Выкладчык эканомікі |
Куратары, майстры в/аб |
|
10 |
Правядзенне круглага стала «Планаванне бюджэту. Тваяграшоваясвядомасць» |
Люты |
Выкладчык эканомікі |
Бібліятэкар,куратары, п/а ГА «БРСМ» |
|
1.12 Эстэтычнае выхаванне |
|||||
1 |
Конкурс мастацкай самадзейнасці сярод груп 1 курса «Зорны дождж» |
Верасень |
Педагог-арганізатар |
Куратары, майстры в/аб |
|
2 |
Наведванне выстаў, экспазіцый у музеях г. Оршы |
Верасень, кастрычнік |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб |
|
3 |
Прагляд спектакляў абласнога тэатра імя Я. Коласа |
Лістапад |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, педагог-арганізатар |
|
4 |
Арганізацыя выставы дэкаратыўна-прыкладной і тэхнічнай творчасці «Вось як мы ўмеем» |
Люты, май |
Нам. дырэктара па ВР |
Кіраўнік практыкі, педагогі дабадукацыі |
|
5 |
Конкурс «Містэр Х каледжа» |
Люты |
Педагог-арганізатар |
Педагогі доп адукацыі, куратары, майстры в/аб |
|
6 |
Конкурс «Міс каледжа» |
Сакавік |
Педагог-арганізатар |
Педагогі дабадукацыі, куратары, майстры в/аб |
|
7 |
Конкурс на лепшы фота-калаж на тэму «Орша -мой любімы горад» |
Красавік |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, педагог-арганізатар |
|
1.13 Выхаванне культуры побыту і вольнага часу |
|||||
1 |
Правядзенне рэйду «Зберажом электраэнергію, ваду і цяпло» |
Кастрычнік |
Выхавальнікі |
Заг. інтэрнатам, Савет інтэрната |
|
2 |
Правядзенне ролевай гульні «Умей планаваць і жыць па сродках» |
Лістапад |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
3 |
Правядзенне акцыі «Бяспечны Новы год» |
Снежань |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
4 |
Правядзенне конкурсу на лепшую елкавую цацку, навагодняе віншаванне і ўпрыгожванне пакояў «А ў нас Новы год! Ёлка ў госці кліча» |
Снежань |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
5 |
. Правядзенне гадзіны чаявання «Каляды чароўныя імгненні» |
Студзень |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
6 |
Выпуск віншавальнай пошты з 23 лютага |
Люты |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
7 |
Правядзенне агеньчыка «Ах, якая дзяўчына!» (прысвечанага 8 сакавіка) |
Сакавік |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы, педагог-арганізатар |
|
8 |
Правядзенне валанцёрскай акцыі «Велікодны падарунак сябру» |
Красавік |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы, куратары |
|
9 |
Наведванне праваслаўнага храма Святога Архангела Міхаіла |
Кастрычнік, красавік |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
10 |
Правядзенне фотаконкурсу «Аб нашым студэнцкімжыцці» |
Май |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
11 |
Правядзенне конкурсу на лепшыпакой паверха |
1 раз у паўгоддзе |
Выхавальнікі |
Савет інтэрната, навучэнцы |
|
|
|
|
|
|
|
Раздзел 2. Дзейнасцьсацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы
№ |
Каці-гории |
Змест дзейнасці |
Тэрміны выканання |
Адказны |
Удзельнікі ўзаемадзеяння |
Дыягнастычная дзейнасць |
|||||
1 |
Дыягностыка індывідуальных асаблівасцяўвучняў, з якімі праводзіцца індывідуальная прафілактычная работа. |
На працягу года |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
2 |
Маніторынг сацыяльных сетак навучэнцаў. |
Штотыдзень |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
|
3 |
Дыягностыка асобасных асаблівасцяў навучэнцаў, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў. |
Верасень- кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны, куратары |
|
Вучачы-яўна былога фашыста |
жыццядзейнасці: - самаацэнка ўзроўню трывожнасці; - вызначэнне самаацэнкі; - выяўленне схільнасці да розных відаўдэвіянтныхпаводзін; - вызначэнне тыпу тэмпераменту; - матывы выбару прафесіі; - адносіны ў сям'і. |
||||
4 |
Анкета «Стаўленне да тытунекурэння» |
Верасень- кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг. куратары, майстры в/аб |
|
5 |
Анкета «Алкагалізм сярод моладзі» |
Верасень- кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг. куратары, майстры в/аб |
|
6 |
Псіхадыагнастычныядаследаванні па выяўленнюсуіцыдальных паводзін у непаўналетніх. |
Верасень, красавік |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
7 |
Правядзенне псіхадыагнастычных даследаванняў у перыяд адаптацыі навучэнцаў да новых умоў |
Верасень-кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Куратары |
|
8 |
Псіхасацыяльнаеанкетаванне |
Кастрычнік |
Спецыялісты СППС |
Куратары |
|
9 |
Сацыяметрыя (1 курс) Сацыяметрыя (2 курс) |
Кастрычнік Снежань |
Педагог-псіхолаг |
Куратары |
|
10 |
Асобасная агрэсіўнасць і канфліктнасць |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
11 |
Анкета «Стаўленне да наркотыкаў» |
Сакавік |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг. куратары, майстры в/аб |
|
12 |
Анкета «Што ты ведаеш пра Снід» |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг, куратары, майстры в/аб |
|
13 |
Вывучэнне накіраванасці асобы навучэнцаў першага курса. |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
14 |
Анкета «Стаўленне вучняў да нефармальныхаб'яднанняўмоладзі» |
Красавік |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
15 |
Анкета «З наркотыкамі няма будучыні»: навучальныя групы 1 і 2 курса |
Май |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
16 |
Вывучэнне ўзаемаадносін у патранатнайсям'і |
Штомесяц |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
|
1 |
Бацькі |
Абследаванне жыллёва-бытавых умоў сем'яў розных катэгорый |
Штомесяц |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
2 |
Анкетаванне бацькоў непаўналетніх навучэнцаў, прызнаных у сацыяльна небяспечным становішчы. Вывучэнне сям'і, стылю і ўмоў сямейнага выхавання |
Штомесяц |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
3 |
Псіхадыагнастычныя даследаванні ў рамках бацькоўскіх сходаў (анкета «Задаволенасць УВП» |
Кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
1 |
Педагогі |
Тэст на вызначэнне ўзроўню камунікатыўных педагагічныёх здольнасцяў |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
Нам. дырэктара па ВР, педагог сацыяльны |
2 |
Дыягностыка эмацыйнага выгарання |
Май |
Педагог-псіхолаг |
Нам. дырэктара па ВР, педагог сацыяльны |
|
Інфармацыйна-асветніцкая дзейнасць. |
|||||
1 |
Вучні |
Кіналекторый «Здаровы лад жыцця» |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
Фельчар, майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
2 |
Псіхалагічны практыкум «Аб самарэгуляцыі. Практычныя навыкі самарэгуляцыі» |
Верасень |
Педагог-псіхолаг |
Куратары |
|
3 |
Гутарка «Горкія плады «салодкага жыцця», або аб цяжкіх сацыяльных наступствах ўжывання наркотыкаў» |
Лістапад |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
|
4 |
Правядзенне лекцый па прадухіленні гандлю людзьмі: - «Хто вінаваты: абставіны або лад жыцця?»; - «Гандаль людзьмі – праблема сучаснага грамадства» |
Май Снежань |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
|
5 |
Прагляд і абмеркаванне фільма «Працоўнае рабства» |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, выхавацелі, педагог-псіхолаг |
|
6 |
Ролевая гульня «Згладжванне канфліктаў» |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
|
7 |
Псіхаасветніцтванавучэнцаў праз інтэрнэт-сайт установы адукацыі: «Куды звярнуцца, калі ты стаў ахвярай гвалту» |
Студзень |
Педагог-псіхолаг |
Нам. дырэктар па ВР |
|
8 |
Псіхалагічная гасцёўня «Як пераадольваць канфлікты і стрэсы?» |
Люты |
Педагог-псіхолаг |
Майстры в/аб, куратары, выхавацелі |
|
9 |
раённая псіха-прафілактычная гутарка з навучэнцамі дзецьмі-сіротамі і дзецьмі, якія засталіся без апекі бацькоў: «Асноўныя ўмовы канструктыўныхзносін» |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
Майстры в/аб, куратары, выхавацелі |
|
10 |
Эстафета меркаванняў: - «Уплыў моладзевых субкультур на развіццё асобы». |
Красавік |
Педагог-псіхолаг |
Майстры в/аб, куратары, выхавацелі |
|
11 |
Адкрыты дыялог «Наступствы агрэсіўныхпаводзінаў» |
Май |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
|
12 |
Праца ў рамках сацыяльнага праекта «Мы - мінулае, мы - цяпер, мы - будучыня» |
Штомесяц (па асобнаму плану) |
Спецыялісты СППС |
Нам. дырэктара па ВР |
|
1 |
Бацькі |
Месячнік прававых ведаў для бацькоў вучняў з мэтай азнаямлення зЗаконамРэспублікі Беларусь «Аб асновах сістэмы прафілактыкі безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх» |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
2 |
Размяшчэнне інфармацыі для бацькоў навучэнцаў на інтэрнэт-сайце каледжа «Як зберагчы дзіця ад суіцыду. Рэкамендацыі бацькам» |
Верасень |
Педагог- псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
3 |
Лекцыя «Роля сям'і ў прафілактыцы злачынстваў і правапарушэнняў сярод непаўналетніх. Адказнасць бацькоў за выхаванне дзяцей» |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Майстры в/аб, куратары, педагог-псіхолаг |
|
4 |
. Семінар для бацькоў «Гвалт у сям'і - гэта злачынства» |
Май |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг |
|
1 |
Педагогі |
ГадзінаСППС «Павышэнне эфектыўнасці сумеснай дзейнасці куратараў груп, сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы – найважнейшы напрамак у рабоце педагагічнага калектыву» |
Верасень |
Спецыялісты СППС |
Нам. дырэктара па ВР |
2 |
Круглы стол «Рэкамендацыі педагогам па выяўленню ў вучняў суіцыдабяспечныхпаводзін» |
Верасень |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны, куратары, выхавацелі |
|
3 |
Педагагічнаызанятак куратараў навучальных груп, майстроў. в/а, выхавальнікаў інтэрната па пытаннях вывучэння ўмоў жыцця і выхавання непаўналетніх у сям'і. Вызначэнне паказчыкаў сацыяльна небяспечнага становішча. |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг |
|
4 |
. Семінар-практыкум для куратараў «Формы жорсткага абыходжання з дзецьмі» |
Кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
Педагог-псіхолаг |
|
5 |
Групавое абмеркаванне па тэме: Сігналы канфлікту. Канфліктная асоба. Шляхі вырашэння канфлікту. З ужываннем тэхналогіі «Сусветнае кафэ» |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, выхавацелі інтэрната |
|
6 |
Прафілактыка ўжывання падлеткамі ПАВ (Тэхніка «Сусветнае кафэ») |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
7 |
Выпуск асветніцкіх матэрыялаў (памятак, буклетаў): - Эмацыйны выгаранне педагога. |
Чэрвень |
Педагог-псіхолаг |
Педагог-псіхолаг |
|
Прафілактычная дзейнасць |
|||||
1 |
Навучэнцы |
Групавызанятак «Я і мае правы» |
Лістапад |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб |
2 |
Тыдзень, прысвечаныкаштоўнасці жыцця «Яківыдатны гэты свет» (прафілактыка суіцыду) |
Верасень |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
|
3 |
Месячнік прафілактыкі крызісных станаў |
10.09.-11.10 |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, педагог сацыяльны |
|
4 |
. Тыдзень прафілактыкі нікацінавай залежнасці |
Лістапад |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
|
5 |
Тыдзень прафілактыкі гвалту ў сям'і, буллинга |
Лістапад |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
|
6 |
Тыдзень прафілактыкі ВІЧ/СНІД |
Снежань |
Спецыялісты СППС |
Куратары, майстры в/аб |
|
7 |
Тыдзень прафілактыкі правапарушэнняў |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб |
|
8 |
Тыдзень прафілактыкі алкагольнай залежнасці |
Студзень |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
|
9 |
Тыдзень прафілактыкі палавой недатыкальнасці |
Люты |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
|
10 |
Тыдзень ЗЛЖ |
Люты |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
|
11 |
Тыдзень псіхалогіі |
Красавік |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб |
|
12 |
Тыдзень бяспекі |
Май |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
|
13 |
Тыдзень сям'і |
Май |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
|
14 |
Псіхалагічны практыкум «Аб самарэгуляцыі. Практычныя навыкі самарэгуляцыі» (для навучэнцаў 1 курса) |
Верасень
|
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб |
|
1 |
Бацькі |
Семінар з элементамі трэнінгу «Што рабіць, калі...» |
Кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
2 |
Размяшчэнне інфармацыі для бацькоў навучэнцаў на інтэрнэт-сайце каледжа «Эмацыйная падтрымка дзіцяці ў сям'і» |
Кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Педагог сацыяльны |
|
3 |
Вывучэнне інтэрнэт-залежнасці навучэнцаў (апытальнік Кімберлі Янг) |
Май |
Педагог-псіхолаг |
Куратары, майстры в/аб, педагог сацыяльны |
|
1 |
Педагогі |
Адкрыты дыялог «Калі не я, то хто ж?» |
Лістапад |
Педагог сацыяльны |
Куратары, майстры в/аб, педагог-псіхолаг |
2 |
Прававаягадзіна: «Прафілактыка супрацьпраўных паводзін дзяцей і навучэнскай моладзі – важная задача ў працы куратара групы» |
Студзень |
Спецыялісты СППС |
Нам. дырэктара па ВР |
Раздзел 3. Навукова-метадычнае і кадравае забеспячэнне выхаваўчай работы
№ |
Назва мерапрыемстваў |
Тэрміны выканання |
Адказны/ выканаўцы |
Адзнака аб выкананні |
1 |
Распрацоўка плана правядзення маніторынгу якасці выхавання з прымяненнем новых дыягнастычных тэхналогій і выкарыстанне сучасных інфармацыйных методык |
Да 01 верасня |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, майстры в/аб, спецыялісты СППС, выхавальнікі |
2 |
Распрацоўка тэматыкі інфармацыйных гадзін: - на Іпаўгоддзе 2021/2022 навучальнага года; - на ІІпаўгоддзе 2021/2022 навучальнага года |
Да 01.09 Да 01.01 |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары |
3 |
Распрацоўка плана правядзення інструктыўна-метадычных нарад куратараў, выхавальнікаў, майстроў. в/а, спецыялістаў СППС пры намесніку дырэктара па выхаваўчай рабоце |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, выхавальнікі, майстры в/аб, спецыялісты СППС |
4 |
Распрацоўка плана работы метадычнага аб'яднання куратараў |
Верасень |
Нам. дырэктара па ВР |
Куратары, выхавальнікі, спецыялісты СППС |
5 |
Забеспячэнне павышэння кваліфікацыі педагагічных работнікаў, якія ажыццяўляюць выхаваўчую працу ва ўстанове адукацыі, ва ўстаноўленыя тэрміны |
Па меры неабходнасці |
Зам. дырэктара па ВР |
Куратары, выхавальнікі, майстры в/аб, спецыялісты СППС |
6 |
Удзел у раённых, абласных, рэспубліканскіх семінарах, вэбінарах, відэаканферэнцыях па арганізацыі выхаваўчай работы |
Па планах правядзення |
Зам. дырэктара па ВР |
Куратары, выхавальнікі, майстры в/аб, спецыялісты СППС |
Раздзел 4. Інфармацыйнае забеспячэнне выхаваўчай работы
№ |
Назва мерапрыемстваў |
Тэрміны выканання |
Адказны/ выканаўцы |
Ўдзельнікі ўзаемадзеяння |
1 |
Інфармацыйнае забеспячэнне раздзелу «Выхаванне і ідэалогія» на сайце каледжа |
Штотыдзень |
Намеснік дырэктара па ВР |
Педагог-арганізатар, сакратар ПА ГА «БРСМ» |
2 |
Правядзенне анлайн-кансультацый з навучэнцамі і іх законнымі прадстаўнікамі |
Штомесяц |
Намеснік дырэктара па ВР |
Спецыялісты СППС, куратары |
3 |
Арганізацыя работы ўнутранага тэлебачання «Мы ў эфіры! Студентик-ТБ», выхад у эфір «Парад навін» |
Штомесяц |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар,педагогі дабадукацыі |
4 |
Абагульненне і сістэматызацыя вопыту выкарыстання выхаваўчых камунікатыўных рэсурсаў РБ |
Май |
Нам. дырэктара па ВР, |
Педагог-арганізатар, куратары, выхавацелі |
Намеснік дырэктара па ВР Максак Л. В.