^Back To Top
Аддзел навукова-метадычнага забеспячэння
агульнай сярэдняй адукацыі і
адукацыі асоб з АПФР УА РІПА
ПРЫКЛАДНЫ ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН ПА ВУЧЭБНЫМ ПРАДМЕЦЕ (ДЫСЦЫПЛІНЕ) «ХІМІЯ»
на 2019/ 2020 навучальны год
(для рэалізацыі адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі)
Прыкладны тэматычны план распрацаваны на аснове дзеючай ва ўстановах ПТА і ССА вучэбнай праграмы па вучэбным прадмеце (дысцыпліне) «Хімія»: Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання. Хімія. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск: НІА, 2017.
План складзены з улікам абноўленага колькасці вучэбных гадзін на вывучэнне вучэбнага прадмета (дысцыпліны), прадугледжанага загадамі Мінадукацыі ад 12.04.2018 года № 291 і ад 24.08.2018 № 662.
Тыпавымі вучэбнымі планамі па спецыяльнасцях прафесійна-тэхнічнай адукацыі і сярэдняй спецыяльнай адукацыі на вывучэнне вучэбнага прадмета (дысцыпліны) «Хімія» прадугледжана:
-106 навучальных гадзін – пры рэалізацыі адукацыйных праграм ПТА; рэалізацыі адукацыйных праграм ССО (акрамя спецыяльнасцей профіляў адукацыі «Мастацтва і дызайн», «Гуманітарныя навукі»), у тым ліку правядзенне 8практычных работ;
-76 навучальных гадзін– пры рэалізацыі адукацыйных праграм ССА па спецыяльнасцях профіляў адукацыі «Мастацтва і дызайн», «Гуманітарныя навукі» (акрамя гімназій-каледжаў мастацтваў), у тым ліку правядзенне 8практычных работ;
- 60 вучэбных гадзін– пры рэалізацыі адукацыйных праграм ССА па спецыяльнасцях профіляў адукацыі «Мастацтва і дызайн», «Гуманітарныя навукі» ў гімназіях-каледжах мастацтваў, у тым ліку правядзенне6практычных работ.
Размеркаванне вучэбных гадзін па тэмах з'яўляецца прыкладным. Выкладчык мае права ва ўстаноўленым парадку пераразмяркоўваць колькасць вучэбных гадзін на вывучэнне раздзелаў (тэм), а таксама змяняць паслядоўнасць вывучэння вучэбнага матэрыялу, вызначаць тэматыку АКР, распрацоўваць (складаць) змест АКР і т. п.
Тэма |
Колькасць вучэбных гадзін |
||||||
ПТА, ССО |
ССО |
У т. ч. практ. раб. |
ССО |
У т. ч. практ. раб. 6* |
|||
106 |
76 |
8 |
60 |
||||
АРГАНІЧНАЯ ХІМІЯ |
|||||||
1.Уводзіны ў арганічную хімію |
6 |
4 |
4 |
||||
2. Вуглевадароды |
12 |
8 |
1 |
6 |
1 |
||
Практычная работа 1.Атрыманне этылену і вывучэнне яго уласцівасцяў |
|||||||
Абавязковая кантрольная работа |
1 |
1 |
|||||
3. Спірты і фенолы |
6 |
3 |
2 |
||||
4.Альдэгіды |
4 |
3 |
2 |
||||
5. Карбонавыя кіслоты |
5 |
4 |
1 |
4 |
1 |
||
Практычная работа 2.Параўнанне уласцівасцяў карбонавых і неарганічных кіслот |
|||||||
6. Складаныя эфіры. Тлушчы. |
3 |
2 |
2 |
||||
7. Вугляводы |
6 |
5 |
1 |
3 |
|||
Практычная работа 3.Рашэнне эксперыментальных задач |
|||||||
8. Азотазмяшчальныя арганічныя злучэнні |
6 |
5 |
1 |
4 |
1 |
||
Практычная работа№ 4.Рашэнне эксперыментальных задач |
|||||||
Абавязковая кантрольная работа |
1 |
1 |
|||||
9.Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па арганічнай хіміі |
2 |
2 |
2 |
||||
АГУЛЬНАЯ ХІМІЯ |
|||||||
10.Асноўныя паняцці і законы хіміі |
4 |
3 |
3 |
||||
11. Будова атама і перыядычны закон |
6 |
4 |
4 |
||||
12. Хімічная сувязь і будова рэчыва |
5 |
3 |
3 |
||||
13. Хімічныя рэакцыі |
6 |
4 |
1 |
4 |
1 |
||
Практычная работа№ 5.Хімічныя рэакцыі |
|||||||
14. Хімія раствораў |
6 |
4 |
1 |
4 |
1 |
||
Практычная работа № 6.Вывучэнне уласцівасцяў кіслот, асноў і солей у святле тэорыі электралітычнай дысацыяцыі |
|||||||
НЕАРГАНІЧНАЯ ХІМІЯ |
|||||||
15. Неметалы |
12 |
9 |
1 |
9 |
1 |
||
Практычная работа№ 7.Рашэнне эксперыментальных задач па тэме “Неметалы” |
|||||||
16. Металы |
8 |
5 |
1 |
5 |
|||
Практычная работа 8.Рашэнне эксперыментальных задач па тэме «Металы» |
|||||||
Абавязковая кантрольная работа |
1 |
1 |
1 |
||||
17. Хімічныя рэчывы ў жыцці і дзейнасці чалавека |
4 |
3 |
3 |
||||
Абагульняючае паўтарэнне |
2 |
2 |
2 |
||||
Усяго |
106 |
76 |
8 |
60 |
6* |
||
Заўвага.*Тэматыку практычных работ з пераліку, прапанаванага ў вучэбнай праграмай(прыкладным тэматычным планам), вызначае выкладчык на аснове спецыфікі і асаблівасцяўадукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі.
Метадыст аддзела
ВахненкаТамара Пятроўна +375 17 200 05 99