^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Get Adobe Flash player

ТЛУМАЧАЛЬНАЯ ЗАПІСКА

 

Вывучэнне вучэбных прадметаў агульнаадукацыйнага кампанента вучэбных планаў устаноў адукацыі, якія рэалізуюць обраровательные праграмы прафесійна-тэхнічнай адукацыі, ажыццяўляецца ў адпаведнасці з вучэбнымі праграмамі, названымі ў гэтым Пераліку.

У Пералік уключаны назвы вучэбных праграм па вучэбных прадметах для X– ХІ класаў устаноўагульнай сярэдняй адукацыі з беларус. і рус. мовамі навучання і выхавання, назвы тыпавых, эксперыментальных навучальных праграм для рэалізацыі адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай адукацыі (далей –ПТА), зацверджаных Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь.

Тэматычныя планыпавучэбных прадметах агульнаадукацыйнага кампанента распрацоўваюцца на аснове названых у Пераліку дзеючых навучальных праграм на туюколькасць вучэбных гадзін, якая адводзіцца вучэбнымі планамі на вывучэнне гэтых прадметаў. У тэматычным плане па вучэбным прадмеце павінны быць адлюстраваны ўсе тэмы дзеючай вучэбнай праграмы.

Навучальныя праграмы па вучэбных прадметах, вучэбныя праграмы факультатыўных заняткаў для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі размяшчаюцца на Нацыянальным адукацыйным партале:http://www.adu.by/ Агульнаясярэдняяадукацыя/ Адукацыйны працэс. 2019/2020 навучальны год / Вучэбныя прадметы. V–XI класы /Вучэбны прадмет.

Тыпавыя навучальныя праграмы па вучэбных прадметах«Фізічная культура і здароўе»,«Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый», тэматычныя планавання па вучэбных прадметах (дысцыплінах) для рэалізацыі адукацыйных праграм ПТА, якія распрацоўваюцца установай адукацыі «Рэспубліканскі інстытут прафесійнай адукацыі»(далей–УА РІПА), навучальныя праграмы па вучэбных прадметах для рэалізацыі адукацыйных праграм ПТА, якія забяспечваюць атрыманне кваліфікацыі рабочага, для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю можна замовіць у УА РІПА: 220004, г. Мінск, вул. К. Лібкнехта, 32, аддзел арганізацыйна-метадычнага забеспячэння сродкамі навучання Цэнтра вучэбнай кнігі і сродкаў навучання УА РІПА, тэлефон для даведак: (017) 2264100.

 

Найменне вучэбнай праграмы

Зацверджана

Навучальны прадмет

Заўвага

I.              навучанне на аснове агульнай базавай адукацыі з атрыманнем

агульнай сярэдняй адукацыі

1.

сацыяльна-гуманітарны цыкл

     

1.1

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання і выхавання.Беларуская мова і літаратура. Х–ХІкласы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Беларуская

мова

 

1.2

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання і выхавання.Беларуская мова і літаратура. Х–ХІкласы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Беларуская літаратура

 

1.3

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларус. і рус. мовамі навучання і выхавання.Беларуская мова і літаратура. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017г.

Беларуская

мова

 

1.4

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларус. і рус. мовамі навучання і выхавання.Беларуская мова і літаратура. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Руская

літаратура

 

1.5

Вучэбная праграма для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Замежная мова (англійская, нямецкія, французская, іспанская, кітайская). X–XIкласы– Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017г.

Замежная

мова

 

1.6

Вучэбная праграма для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Замежная мова (англійская, нямецкая, французская, іспанскі, кітайскі). X–ХІкласы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Замежную

мову

 

1.7

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Сусветная гісторыя. Гісторыя Беларусі. Х–ХІ класы (базавы ўзровень)– Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Гісторыя Беларусі

 

1.8

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Сусветная гісторыя. Гісторыя Беларусі. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Гісторыя Беларусі

 

1.9

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Сусветная гісторыя. Гісторыя Беларусі. Х–ХІ класы (базавы ўзровень)– Мінск: Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Сусветная гісторыя

 

1.10

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Сусветная гісторыя. Гісторыя Беларусі. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Сусветная гісторыя

 

1.11

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Грамадазнаўства. IX–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Грамадазнаўства

 

1.12

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання і выхавання.Грамадазнаўства. IX–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск: Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Грамадазнаўства

 

1.13

Тыпавая вучэбная праграма па вучэбным прадмеце«Асновы права»для рэалізацыі адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай адукацыі. Мінск : РІПА, 2016

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2016 г.

Асновы права

Размешчана на партале«Прафесійная адукацыя»

http://ripo.unibel.by/index.php?id=2812

2.

натуральна-матэматычны цыкл

     

2.1

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Матэматыка. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Матэматыка

 

2.2

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Матэматыка. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Матэматыка

 

2.3

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Фізіка. Х–ХІ класы (базавы ўзровень).Астраномія.ХІ клас. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізіка

 

2.4

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Фізіка. Х–ХІ класы (базавы ўзровень).Астраномія. ХІ клас. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізіка

 

2.5

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Фізіка. Х–ХІ класы (базавы ўзровень).Астраномія. ХІ клас. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Астраномія

 

2.6

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Фізіка. Х–ХІ класы (базавы ўзровень).Астраномія. ХІ клас. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Астраномія

 

2.7

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Інфарматыка. VI–ХІкласы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Інфарматыка

 

2.8

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Інфарматыка. VI–ХІкласы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017г.

Інфарматыка

 

2.9

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Хімія. Х–ХІ класы (базавы ўзровень).. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Хімія

 

2.10

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Хімія. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Хімія

 

2.11

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Біялогія. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Біялогія

 

2.12

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Біялогія. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Біялогія

 

2.13

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Геаграфія. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Геаграфія

 

2.14

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Геаграфія. Х–ХІ класы (базавы ўзровень). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Геаграфія

 

3.

фізічная культура і здароўе

     

3.1

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе. X–ХІкласы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 года.

Фізічная культура і здароўе

 

3.2

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе. X–ХІкласы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

3.3

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўедля спецыяльных медыцынскіх груп. I–XI класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізічная культура і здароўе

 

3.4

Вучэбная праграма для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе для спецыяльных медыцынскіх груп. I–XI класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

3.5

Тыпавая вучэбная праграма па вучэбным прадмеце (дысцыпліне) «Фізічная культура і здароўе» для рэалізацыі адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі. –Мінск : РІПА, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Фізічная

культура і здароўе

Размешчана на партале«Прафесійная адукацыя»

http://ripo.unibel.by/index.php?id=2812

4.

Дапрызыўная (медыцынская) падрыхтоўка

     

4.1

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Дапрызыўная і медыцынская падрыхтоўка. Х-ХІ класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Дапрызыўная (медыцынская) падрыхтоўка

 

4.2

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Дапрызыўная і медыцынская падрыхтоўка. Х–ХІ класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Дапрызыўная (медыцынская) падрыхтоўка

 

5.

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

5.1

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый.Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі.Мінск : РІПА, 2009

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2009 г.

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

 

II. навучанне на аснове агульнай сярэдняй адукацыі

1.

сацыяльна-гуманітарны цыкл

1.1

Тыпавая вучэбная праграма па вучэбным прадмеце«Асновы права»для рэалізацыі адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай адукацыі. – Мінск : РІПА, 2016

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2016 г.

Асновы права

Размешчана на партале«Прафесійная адукацыя»

http://ripo.unibel.by/index.php?id=2812

2.

фізічная культура і здароўе

2.1

Тыпавая вучэбная праграма па вучэбным прадмеце (дысцыпліне) «Фізічная культура і здароўе» для рэалізацыі адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі. –Мінск : РІПА, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Фізічная

культура і здароўе

Размешчана на партале Прафесійнае адукацыю»

http://ripo.unibel.by/index.php?id=2812

2.2

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўедля спецыяльных медыцынскіх груп. I–XI класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізічная культура і здароўе

 

2.3

Вучэбная праграма для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе для спецыяльных медыцынскіх груп. I–XI класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

3.

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

3.1

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый.Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі.Мінск : РІПА, 2009

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2009 г.

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

 

III. навучанне на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі

1.

Сацыяльна-гуманітарны цыкл

     

1.1

Тыпавая вучэбная праграма па вучэбным прадмеце«Асновы права»для рэалізацыі адукацыйных праграм прафесійна-тэхнічнай адукацыі. – Мінск : РІПА, 2016

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2016 г.

Асновы права

Размешчана на партале Прафесійнае адукацыю

http://ripo.unibel.by/index.php?id=2812

2.

Натуральна-матэматычны цыкл

     

2.1

Матэматыка. Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (навучанне на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі). – Мінск : РІПА, 2010

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2010 г.

Матэматыка

 

2.2

Матэматыка. Тыпавая вучэбная праграма для ўстаноў прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для студэнтаў, якія навучаюцца на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі па спецыяльнасці «Тэхналогія вытворчасці швейных вырабаў»). – Мінск: РІПА, 2011

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2011 г.

Матэматыка

 

2.3

Матэматыка. Тыпавая вучэбная праграма для рэалізацыі адукацыйнай праграмы прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для студэнтаў, якія навучаюцца на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі па спецыяльнасцях будаўнічага профілю). – Мінск : РІПА, 2012

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2012 г.

Матэматыка

 

2.4

Фізіка. Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (навучанне на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі). – Мінск: РІПА, 2010

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2010 г.

Фізіка

 

2.5

Інфарматыка. Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (навучанне на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі). – Мінск : РІПА, 2010

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2010 г.

Інфарматыка

 

2.6

Хімія. Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (навучанне на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі). – Мінск : РІПА, 2010

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2010 г.

Хімія

 

2.7

Біялогія. Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (навучанне на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі). – Мінск : РІПА, 2010

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2010 г.

Біялогія

 

2.8

Геаграфія. Тыпавая вучэбная праграма для ўстаноў прафесійна-тэхнічнай адукацыі (навучанне на аснове агульнай базавай адукацыі без атрымання агульнай сярэдняй адукацыі). – Мінск : РІПА, 2011

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2011 г.

Геаграфія

 

3.

фізічная культура і здароўе

     

3.1

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе. X–ХІкласы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Фізічная культура і здароўе

 

3.2

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе. X–ХІкласы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

3.3

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўедля спецыяльных медыцынскіх груп. I–XI класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017г.

Фізічная культура і здароўе

 

3.4

Вучэбная праграма для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе для спецыяльных медыцынскіх груп. I–XI класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

 

4.

Дапрызыўная (медыцынская) падрыхтоўка

     

4.1

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Дапрызыўная і медыцынская падрыхтоўка. Х-ХІ класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Дапрызыўная (медыцынская) падрыхтоўка

 

4.2

Навучальныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Дапрызыўная і медыцынская падрыхтоўка. Х–ХІ класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Дапрызыўная (медыцынская) падрыхтоўка

 

5.

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

5.1

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый.Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі. – Мінск : РІПА, 2009

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2009 г.

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

 

IV. навучанне асоб з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця

1.

сацыяльна-гуманітарны цыкл

     

1.1

Асновы права.Тыпавая вучэбная программя для ўстаноў прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю). – Мінск : РІПА, 2012

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2012 г.

Асновы права

 

2.

Натуральна-матэматычны цыкл[1]

     

2.1

Матэматыка. Эксперыментальнаявучэбная праграма для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для груп навучэнцаў з інтэлектуальнай недастатковасцю). – Мінск : РІПА, 2007

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2007 г.

Матэматыка

 

2.2

Вучэбная праграма па вучэбным прадмеце «Матэматыка»для рэалізацыі адукацыйнай праграмыпрафесійна-тэхнічнай адукацыі, якая забяспечвае палучэнне кваліфікацыі рабочага па спецыяльнасці 3-70 02 53 «Сталярныя, паркетныя і шкляныя работы» (кваліфікацыі 3-70 02 53-52 «Цясляр», 3-70 02 53-56 01 «Сталяр (будаўнічы)»), для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю. – Мінск: РІПА, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Матэматыка

 

2.3

Вучэбная праграма па вучэбным прадмеце «Матэматыка»для рэалізацыі адукацыйнай праграмыпрафесійна-тэхнічнай адукацыі, якая забяспечвае палучэнне кваліфікацыі рабочага па спецыяльнасці 3-50 01 55 «Тэхналогія вытворчасці швейных вырабаў» (кваліфікацыя 3-50 01 55-59«Швачка»), для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю. – Мінск: РІПА, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Матэматыка

 

2.4

Фізіка.Эксперыментальная вучэбная праграма для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для груп навучэнцаў з інтэлектуальнай недастатковасцю). – Мінск : РІПА, 2007

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2007 г.

Фізіка

 

2.5

Вучэбная праграма па вучэбным прадмеце «Фізіка»для рэалізацыі адукацыйнай праграмы прафесійна-тэхнічнай адукацыі, якая забяспечвае атрыманне кваліфікацыі рабочага па спецыяльнасці 3-74 06 51 «Тэхнічнае забеспячэнне сельскагаспадарчых работ» (кваліфікацыя 3-74 06 51-51 01 «Слесар па рамонце сельскагаспадарчых машын і абсталявання (Рамонт трактароў і сельскагаспадарчых машын)»), для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю. – Мінск : РІПА, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Фізіка

 

2.6

Хімія. Тыпаваявучэбная праграма для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для груп навучэнцаў з інтэлектуальнай недастатковасцю). – Мінск : РІПА, 2007

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2007 г.

Хімія

 
 

Вучэбная праграма па вучэбным прадмеце «Хімія» для рэалізацыі адукацыйнай праграмы прафесійна-тэхнічнай адукацыі, якая забяспечвае атрыманне кваліфікацыі рабочага па спецыяльнасці 3-70 02 54 «Аддзелачныя будаўнічыя работы»(кваліфікацыі 3-70 02 54-55 «Тынкоўшчык», 3-70 02 54-55 «Маляр (будаўнічы)», для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю. – Мінск : РІПА, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Хімія

 

2.7

Біялогія. Тыпаваявучэбная праграма для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для груп навучэнцаў з інтэлектуальнай недастатковасцю). – Мінск : РІПА, 2007

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2007 г.

Біялогія

 

2.8

Вучэбная праграма па вучэбным прадмеце «Біялогія» для рэалізацыі адукацыйнай праграмы прафесійна-тэхнічнай адукацыі, якая забяспечвае атрыманне кваліфікацыі рабочага па спецыяльнасці 3-74 02 51 «Вытворчасць прадукцыі раслінаводства» (кваліфікацыі 3-74 02 51-51 «Гароднінавод», 3-74 02 51-52 «Садоўнік»), спецыяльнасці

3-75 02 01 «Садова-паркавае будаўніцтва» (кваліфікацыі 3-75 02 01-51 «Рабочы зялёнага будаўніцтва», 3-75 02 01-52 «Кветкавод»), для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю. – Мінск : РІПА, 2019

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2019 г.

Біялогія

 

3.

Фізічная культура і здароўе

     

3.1

Фізічная культура і здароўе.Тыпавая вучэбная праграма для ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі (для асоб з парушэннем слыху). – Мінск : РІПА, 2013

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2013 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

3.2

Фізічная культура.Эксперыментальная праграма па фізічнай рэабілітацыі для прафесійна-тэхнічных навучальных устаноў (для груп навучэнцаў з парушэннямі разумовага развіцця). – Мінск : РІПА,2001

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2001 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

3.3

Фізічная культура.Эксперыментальная вучэбная праграма па адаптыўнай фізічнай культуры для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі (для навучэнцаў з парушэннямі зроку). – Мінск : РІПА, 2003

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2003 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

3.4

Фізічная культура.Эксперыментальная праграма па адаптыўнай фізічнай культуры для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для навучэнцаў з парушэннямі апорна-рухальнага апарата). – Мінск : РІПА, 2005

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2005 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

3.5

Вучэбныя праграмы для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе для спецыяльных медыцынскіх груп. IXIкласы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізічная культура і здароўе

 

3.6

Вучэбная праграма для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання і выхавання.Фізічная культура і здароўе для спецыяльных медыцынскіх груп. I–XI класы. – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Фізічная

культура і здароўе

 

4

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

 

4.1

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый.Тыпавая вучэбная праграма для устаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі. – Мінск : РІПА, 2009

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2009 г.

Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый

 

5.

Навучальныя прадметы па выбары

     

5.1

Сацыяльнае арыентаванне.Вучэбная праграма па вучэбным прадмеце «Сацыяльнае арыентаванне» для XI—XII класаў паглыбленай сацыяльнай і прафесійнай падрыхтоўкі першага аддзялення дапаможнай школы (дапаможнай школы-інтэрната). – Мінск : Нацыянальны інстытут адукацыі, 2017

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2017 г.

Сацыяльнае арыентаванне

Для асоб з інтэлектуальнай

недастатковасцю

6.

Факультатыўныя заняткі

     

6.1

Беларуская мова*.Тыпавая вучэбная праграма для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесіянальна-тэхнічнай адукацыі (для груп навучэнцаў з інтэлектуальнай недастатковасцю). – Мінск : РІПА, 2007

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2007 г.

Беларускую

мову

 

6.2

Руская мова*.Тыпаваявучэбная праграма для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесійна-тэхнічнай адукацыі (для груп навучэнцаў з інтэлектуальнай недастатковасцю). – Мінск : РІПА, 2007

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2007 г.

Беларуская

мова

 

6.3

Гісторыя Беларусі*.Тыпавая вучэбная праграма для ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне прафесіянальна-тэхнічнай адукацыі (для груп навучэнцаў з інтэлектуальнай недастатковасцю). – Мінск :  РІПА, 2007

Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, 2007 г.

Гісторыя

Беларусі

 

6.5.

Сацыяльнае арыентаванне.Вучэбная праграма факультатыўных заняткаў для ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі (для асоб з парушэннямі зроку, прамовы, слыху, функцый апорна-рухальнага апарата). – Мінск : РІПА, 2013

Рэкамендавана экспертным саветам УА РІПА,

2012 г.

Сацыяльнае арыентаванне

Для асоб з парушэннямі зроку, прамовы, слыху, функцый апорна-рухальнага апарата